الداغی

رفتار چیست :: مدرس رفتار شناسی

مدرس رفتار شناسی

مدرس شخصیت شناسى مدرس دیسک حل تعارضات

مدرس رفتار شناسی

مدرس شخصیت شناسى مدرس دیسک حل تعارضات

رفتار چیست

دکتر امیرحسین الداغی مشاور و مدرس رفتارشناسی | دوشنبه, ۵ خرداد ۱۳۹۹، ۱۲:۱۷ ب.ظ | ۰ نظر

رفتار به مجموعه واکنش ها و کُنش های پدیده ها، گفته می شود.

مدرس رفتار شناسی

شناخت و شناسایی این رفتارها امکان پیش بینی، کنترل و تغییر رفتار پدیده ها را مُیسر می سازد. در مقوله تجارت و بازار، مطالعه رفتار مشتری، رفتار کارکنان، رفتار سازمانی، رفتار خانواده و سایر اجزاء از اهمیت بسزایی برخوردار است که باید با روشهای علمی و تحقیقاتی به آن پرداخته شده و در عصر حاضر عامل اصلی موفقیت و خوشبختی انسانها، توانایی برقراری ارتباط اثربخش و حرفه ای با دیگران است. به عبارتی کسانی که دارای ارتباطات هدفمند وگسترده هستند، جزء موفق ترین افراد در جامعه می باشند.

دلیل علمی لزوم برقراری و حفظ ارتباط با دیگران این است که تمام نیازهای انسان، اعم از مادی و معنوی، برای ادامه ی حیات و بقای نسل، امنیت، تأمین معاش، آسایش زندگی، رفاه اقتصادی، افزایش آگاهی، رفاه اجتماعی، بالا بردن سطح زندگی و برخورداری از دستاوردهای ناشی از کار، تخصص و پیشرفت های علمی و تکنولوژیکی دیگران به وسیله اشخاص دیگر، اعم از اشخاص طبیعی  و حقوقی تأمین و برطرف می شود.

هدف اصلی در یادگیری الگوی رفتاری دیسکdisc نه تنها کسب نتایج دلخواه از مذاکرات کاری، روابط خانوادگی و ارتباطات دوستانه می باشد. بلکه باید برای تعامل بهتر با دیگران بیاموزیم با هر تیپ رفتاری چگونه و با چه روشی رفتار نماییم.

  • دکتر امیرحسین الداغی مشاور و مدرس رفتارشناسی

دکتر الداغی

دیسک

رفتارشناسی

مدرس ارتباطات

مدرس رفتارشناسی

مشاور سازمانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی