الداغی

کارگاه رفتارشناسی :: مدرس رفتار شناسی

مدرس رفتار شناسی

مدرس شخصیت شناسى مدرس دیسک حل تعارضات

مدرس رفتار شناسی

مدرس شخصیت شناسى مدرس دیسک حل تعارضات

کارگاه رفتارشناسی

دکتر امیرحسین الداغی مشاور و مدرس رفتارشناسی | دوشنبه, ۶ مرداد ۱۳۹۹، ۰۴:۰۳ ب.ظ | ۰ نظر

نتایج حاصل از کارگاه رفتارشناسی DISC

استاد دیسک مدرس دیسک

هر فرد از طریق دو فرآیند وراث و شرایط محیطی ( تعلیم و تربیت ) یک الگوی رفتاری و شخصیتی منحصر به فرد برای خود ایجاد می کند . در میان چهار الگوی مذکور ، خوب یا بد ، درست یا غلط ، بهتر و بدتر وجود ندارد .

افراد برونگرا : بیشتر تمایل به تسلط بر محیط پیرامون خود داشته

افراد درونگرا بیشتر تاثیرگذار بوده و تسلیم محیط خود می شوند .

افراد برونگرا : جنبش و فعالیت در خون آنهاست و عاش قتحرک هستند و با محیط های شلوغ ارتباطی خوب می گیرند خود را با محیط یا وفق داده یا محیط را مدیریت می کنند و کارها را با سرعت بالا انجام می دهند . آنها در خاک به دنبال طلا می گردند ، به شدت اهل رقابت هستند ، دوست دارند دیده شوند ، در راس امور باشند و دیگران را مدیریت کنند .

برونگراها اعتماد به نفس بالایی دارند ، خود را قوی تر از دیگران می بینند ، در مراودات روزانه به پوشش افراد خیلی اهمیت می دهند ، عاشق صحبت کردن هستند و خودشان شنونده خوبی نیستند .

اهداف بزرگ در سرشان دارند و چون برونگراها توانایی انجام چندین کار و پروژه را همزمان دارند و در کارهای چالشی بازدهی زیادی دارند و اصولا از زندگی ساده و  بی هیجان دوری می کنند .

افراد درونگرا ، افرادی آرام و میانه رو که عاشق تنهایی و سکوت هستند و آهسته و پیوسته حرکت می کنند ، خیلی متفکر و محتاط هستند و در انجام امور بسیار صبور بوده و علاقه ای به رهبری و دیده شدن ندارند و اصولا وستان کمی دارند ولی با روابط عمیق صمیمی بوده آن تعداد کم از دوستشان و برخلاف برونگرایان معتقد هستند که هر درخشنده ای طلا نیست زیرا بسیار تحلیل گر و عادل هستند .

درونگرایان انسان هایی عمیق و منصف هستند و بیشتر وقت خود را با خانواده سپری می کنند و در جمع ساکت و کمی کند هستند ولی می توان بر روی همفکری آنها حساب ویژه حساب باز کرد و جالب اینکه به باط و کیفیت هرچیزی اهمیت می دهند تا ظاهر آن ، افراد درونگرا احساساتی تر از افراد برونگرا بوده و شنونده های خوبی هستند .

 

 

دکتر امیرحسین الداغی

استاد دیسک مدرس دیسکdisc

  • دکتر امیرحسین الداغی مشاور و مدرس رفتارشناسی

استاد دیسک

استاد دیسک مدرس دیسک

مدرس دیسک

مدرس رفتارشناسی

مدرسdisc

مشاور دیسک

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی